Az első év

 2011.12.18. 05:26

Hetek óta nosztalgiázom, folyton az elmúlt egy év eseményeit elemezgetem. Elrepült gyorsan az idő, miközben egy pici lány kész hölgy lett. Sokmindent szeretnék mondani, de képtelen vagyok értelmes szavakkal kifejezni, hogy mit érzek, milyen volt ez az egy év, hogyan váltam anyává, milyen szülőnek lenni és mennyi boldogságot hozott Ő az életünkbe...álljon itt inkább egy rövid dalszöveg részlet.

Jó, hogy élsz,
Megadsz mindent,
És így teljes lett az életem,
Hisz létezel.

(Szekeres Adrienn: Kicsi szív)

Minden hónapban részletes beszámolót készítettem Pankiról. Most rendhagyó módon nem fogok. Mégis szeretnék megemlékezni erről az időszakról. A születés eseményeit Apa segítségével felidéztük az előző bejegyzésben. Ezúton is köszönöm neki! Nagyon tetszett a beszámolója. :o) Én egy videóval készültem, ami Panka első évét foglalja magába. A szülinapról - ami több felvonásos lesz - természetesen külön beszámolok majd. :o)

Boldog szülinapot Kislányom!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://manocsarda.blog.hu/api/trackback/id/tr813472139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mamsli 2012.01.03. 15:22:58

Ezzel én is így voltam, aztán valami mégis csak kerekedett, de végig fojtogatta a torkom a sírás a boldogságtól. Mikor felolvastam az irományom a férjemnek, elszabadultak a krokodilkönnyek. Most is picsogok:o)))
süti beállítások módosítása