Panka három hét múlva egy éves lesz. Már hetek óta kész a terv, hogy mit kap majd szülinapjára, és Karácsonyra. :o) Szülinapjára egy babát, Karácsonyra pedig valamilyen készségfejlesztő játékot terveztünk neki.

Nagy lelkesen bújni keztem az internetet, hogy mit kínálnak a gyártók. Bevallom élveztem is a dolgot, és persze mindent meg szerettem volna venni a pici lányunknak. Arra jutottam, hogy borzasztó drágák otthon a jó minőségű játékok. :o( Van egy kedvenc gyártóm (nem akarom itt reklámozni), akinek a termékeit Kanadában fele áron meg lehet vásárolni. Persze a játék, amibe beleszerettem beszél, ezért szerettem volna, ha magyar nyelven is mondja a magáét. :o) Napokig dühöngtem, hogy mekkora rablás ez Magyarországon, és próbáltam használtan szerezni a játékból, de sajnos nem találtam. Igazából nem az volt az egyetlen hátránya a kanadai változatának, hogy nem magyar nyelvű, hanem hogy haza kell azt is cipelnünk a repülőn.

Múlt hétvégén elmentünk egy közeli bevásárló központba, és megnéztük a hőn áhított csodajátékot. :o) Körülbelül három perc alatt eldöntöttük, hogy visszük is haza magunkkal.  Na ezt nem kellet volna! :o) Angolul es franciául beszél, de ez csak hasznára válik majd Pankinak.

Miért nem kellett volna hazavinni?
Panka különösen nyűgös volt már napok óta, semmit sem tudtunk vele kezdeni. Iszonyúan kínlódott a fogai miatt, sokat sirdogált. Mi pedig nagyon sajnáltuk őt. :o( Persze ,hogy oda is adtuk neki a játékát, mondván hátha jobb kedve lesz majd tőle. Így Panki majdnem egy hónappal előbb megkapta a szülinapi ajándékát, ami ráadásul eredetileg karácsonyi lett volna...Szóval jól megkavartuk a dolgokat. :o)))))

Igazából nem bánom a dolgot, mert a szülinapja két nappal a haza indulásunk előtt lesz. Arra számítok, hogy nagy lesz már a felfordulás körülöttünk. Nem is tudná kiélvezni az új játékot. :o))) Félretéve a tréfát legközelebb gondosan ügyelek majd rá, hogy az alkalom előtt vegyük csak meg az ajándékot! Tanulva az esetből a karácsonyi babát még nem vettük meg...

Ajándék tipp babáknak
A készségfejlesztő játék remek választásnak bizonyult. Bátran ajánlom mindenkinek! Márkát nem írok, de talán fel lehet ismerni itt a képen. Pankit még nem fotóztam le vele, maradjon az meg a szülinapra. :o)

Ez egy tanuló asztal. Van rajta mini laptop, telefon, zongora és zenélő könyv. Zenél, beszél, tanít, világít stb. Szuper játék. :o)

 

Címkék: szülinap karácsony ajándék

A bejegyzés trackback címe:

https://manocsarda.blog.hu/api/trackback/id/tr723414484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mamsli 2011.11.29. 22:00:24

Hát ebben is hasonlók vagyunk:o)) Tulajdonképpen ugyanígy jártam és még az ajándék is majdnem ugyanaz. Én is néztem ezt az asztalt, szeretem is a gyártót, de végül egy másiknál maradtunk. Keresztszülőktől kapja karácsonyra, de én vettem meg, mert ők ugye Németországban élnek és nem jönnek haza az ünnepekre. Na nem bírtam ki, hogy meg ne mutassam neki, de azért még benn maradt a dobozban. A szülinapi ajándékát meg éppen dec. 1-re ígérték kiszállítani. Bár a családi partizás majd 3-án lesz, azért a mi ajándékunkat megkapja.

mazsan 2011.11.29. 23:34:11

@mamsli: Kíváncsi vagyok, hogy tetszik majd Barninak a játék! Én nagyon elégedett vagyok vele. Panka szereti. Én is szivesen ücsörgök mellette, persze csakis Pankival...:o))
süti beállítások módosítása