Terhesnapló 4. - Panka baba

 2011.03.11. 17:22

A következő másfél hónap csupa aggódásban telt. Lassan ment az ügyintézés, így sokáig (24. hétig) nem látott engem orvos.

 Eltelt az első 4 hónap. A reggeli rosszulléteim a 18. héten teljesen elmúltak. Elkezdtem érezni az első magzatmozgásokat, ami az elején leginkább valamilyen izomrángásra hasonlított a hasamban. Amikor hanyatt feküdtem, látni lehetett a pocakon a pici mozgásokat.

A 19. héten megérkezett postán az AFP (16. hetes vérvétel) eredményem, amely szerint minden rendben volt.

A 22. héten rábeszéltem a páromat, hogy menjünk el egy 4D-s ultrahangra és nézzük meg Vukit. Már nagyon idegesített minket, hogy a 16. hét óta nem voltunk ellenőrzésen. Ez az UH ugyan nem adott hivatalos orvosi véleményt, de minket megnyugtatott. Augusztus 5-én meglestük a kicsikénket, akiről kiderült ekkor, hogy kislány. Innentől kezdve már nem kis Vukink volt, hanem Panka babánk.

 

Címkék: terhesség

A bejegyzés trackback címe:

https://manocsarda.blog.hu/api/trackback/id/tr332731306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása