Almát eszem...

 2011.05.24. 05:38

Ma elkezdtük a hozzátáplálást. Panka baba alma evő nagylány lett. A javasolt 6 hónapot nem tartottuk be, mert június végén nagyon sok változásban lesz része a kicsi lánynak. Úgy gondoltuk, hogy a költözködés és az utazás is nagy esemény a törpikénknek, és nem akkor kellene még az almával is megismerkedni. 7 hónaposan pedig már szeretnénk ha eszegetne ezt-azt.

Az első próbálkozás eredményes volt. Én úgy látom, hogy érdeklődik Panka az alma iránt. Reggel egy negyed almát reszeltem le neki, amibe kevertem egy kis anyatejet is. A levéből  kb 2-3 kanállal evett. Megpróbáltam a sűrűbb pépet is megkóstoltatni vele, de nem volt jó az állaga. Kicsit jobban össze kell turmixolnom neki. Az evésről videó is készült. Azt hiszem a kanalazási technikát még fejleszteni kell. :-)

Ezután a maradék háromnegyed almát és kb 100ml tejcsit összeturmixoltam alaposan. Ezzel próbálkozott apa a második körben délután. 1-2 kanallal ebből is lecsúszott. A többit eltettem holnapra. :-)

Hasfájást nem okozott az alma. Még arra vagyok kíváncsi, hogy megfogja-e a pocakját. Holnap újra próbálkozunk! :-)

 

 

Címkék: alma videó evés hozzátáplálás

A bejegyzés trackback címe:

https://manocsarda.blog.hu/api/trackback/id/tr842927821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Timocska_ 2011.05.24. 06:12:53

De kis ügyi! :-) Mi is elkezdjük hamarosan a hozzátáplálást. Lillával kivártuk a 6 hónapot, de most nincs türelmem. :-)

gitta11 2011.07.24. 21:22:16

nálunk megfogja az alma.
hova mentetek juni vegen?

mazsan 2011.07.24. 21:55:37

@gitta11: az alma PAnkinak is fogja a hasat, igy keverem valami lazito gyumivel. Junius vegen koltozkodtunk at Calgarybol Torontoba. Lehet kesobb majd olvasol is rola itt a blogon. :)

didö 2012.02.22. 19:17:22

Szia,bocsi hogy csak igy ismeretlenül kommentelek.
Nagyon édes a babàtok. Külön szerencse,hogy jo étvàgyu is. Nekem az anyuka etetési technikàja sokkal jobban tetszett.:)

mazsan 2012.02.22. 21:27:07

@didö: Nyugodtan kommentelj máskor is! :o) Köszönöm!
süti beállítások módosítása